بازگشت روباه پیر به کمین‎گاه!
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 285
بازدید کل : 47115
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 5
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 285
بازدید سال : 1105
بازدید کلی : 47115
بازگشت روباه پیر به کمین‎گاه!

در حالیکه تنها یک روز از شصت و دومین سالگرد کودتای آمریکایی - انگلیسی 28 مرداد که رمز عملیات آن از شبکه سلطنتی انگلیس، بی بی سی برای محمد رضا پهلوی اعلام شد، همین شبکه همسو با دیگر رسانه های مخالف نظام ایران با شور خاصی خبر بازگشایی سفارت انگلستان در تهران را اعلام کردند.

سال 1390 در پی دخالت های پیاپی دولت مردان انگلستان در امور داخلی و همچنین اقدامات خصمانه شان علیه ایران، سفارت این کشور با خشم انقلابی جوانان این مرز و بوم تصرف شد و تا امروز تعطیل گردید.

 به ظاهر مجموعه ای از  حوادث جرقه این اتفاق را زد، مانند سخنان دیوید کامرون در سازمان ملل که ایران را به عنوان تروریست و مدافع تروریسم معرفی کرد و یا سخنان و بیانیه های گاه و بی گاه سران این کشور که در پی اخلال در روند توسعه فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران بود.

ماجرای باغ قلهک و ادعای مالکیت آن، که بخشی از اموال عمومی کشور بود به علاوه فعالیت های نامعلوم انگلیس در این باغ نیز در این زمینه بی تاثیر نبود، اما تمامی این موارد در واقع هیزمی بود بر آتش پنهان در زیر خاکستر خشم ملت ایران از انگلیس.

 

تصرف سفارت انگلیس

 جسم و جان این سرزمین آکنده است از زخم هایی که این روباه پیر استعمار بر پیکره آن زده است، از ورود "برادران شرلی" به دربار صفویه  به بهانه تجهیز ارتش ایران به سلاح گرم، دندان تیز استعمار بر کالبد ایران فرو رفت و با گذر تاریخ و روز به روز بر عمق این جراحت افزوده شد.

 

تجاوزهای دوره قاجار، دسیسه های منجر به عهدنامه پاریس که باعث جدایی افغانستان از خاک ایران گردید، دخالت مستقیم در به سلطنت رسیدن رضا پهلوی با مقدمه چینی در کودتای سید ضیا طباطبایی در اسفند 1299، تصرف خاک ایران و استفاده از ارزاق و اموال کشور در حالیکه قحطی ایرانیان را به دشواری مبتلا کرده بود، مشارکت فعال در کودتای 28 مرداد به عنوان آغاز دوره جدید و سیاه استبداد پهلوی و دفاع و پشتیبانی همه جانبه از صدام و حکومت بعثی عراق در طول 8 سال دفاع مقدس، حمله به سفارت ایران در سال 1359 و نمونه هایی از این دست تنها کوچک‌ترین آسیب هایی است که ایران زمین از جانب انگلستان، متحمل شده است، و در عین حال آتش نفرت را در دل ایرانیان زنده نگاه داشت تا آنجا که تنها بهانه ای منجر به تصرف سفارت بریتانیای کبیر! در سال 90 و تعطیلی آن تا به امروز گردید.

 

 

تصاویری از کودتای 28 مرداد

 پس از گذشت چند سال اما امروز خبر بازگشایی سفارت انگلستان در تهران توسط بسیاری از خبرگزاری های جهان منتشر گردید و نکته جالب  شور و هیجان غیرمنتظره رسانه هایی مانند بی بی سی، رادیو فردا و رویترز در انتشاراین خبر است تا جایی که به سرعت تیتر یک بسیاری از سایت ها گردید؛ شاید دوباره روباه پیر به فکر شکاری تازه افتاده است./جام


تعداد بازدید از این مطلب: 568
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود